لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
الگری: به جز پنج دقیقه پایان بازی،خوب بودیم

الگری: به جز پنج دقیقه پایان بازی،خوب بودیم

یوونتوس با چهار گل زده در برابر دو گل خورده مقابل زنیت در لیگ قهرمانان اروپا به برتری رسید، پیروزی ای که بعد از دو شکست متوالی در سری آ اهمیت زیادی داشت اما به نظر نمیرسد که این بازی و این عملکرد برای مکس الگری رضایت بخش باشد.

 

مربی بیانکونری در پایان بازی تاکید کرد که باید بازیکنان تمرینات بیشتری را پشت سر گذارند.

 

برابر ساسولو شکست خوردیم اما بازی خوبی انجام دایدم، حتی برابر ورونا نیز واکنشی انجام دادیم اما امشب از نظر تکنیکی خوب بازی کردیم و این مسئله قابل احساس بود ولی باید پنج دقیقه پایانی بازی را کنار بگذاریم زیرا ان پنج دقیقه کاملا بازی را به خطر انداخت، زمانی هم که در آن دقایق بد باشیم همه چیز می تواند از دست برود.

 

تمرینات

 

ببینید من مربی هستم نه یک نگهبان. دیروز صبح اینجا تمرین کردیم، تمرین خوبی هم پشت سر گذاشتیم، فردا بازیکنان استراحت خواهند کرد اما باید صبح روز پنجشنبه در تمرینات حاضر شوند و دوباره همه چیز را از سر بگیریم. بازی امروز و نتیجه ان می تواند برای بازی مقابل فیورنتینا اثر بخش باشد اما آن بازی بسیار مهم و سخت خواهد بود.

 

دیبالا

 

بازی خوبی انجام داد اما کل تیم خوب بازی کرد، همان طور که گفتم باید پنج دقیقه پایانی بازی را کنار بگذاریم، آن دقایق دقیقا شبیه همان بازی های مقابل ساسولو، امپولی و اودینزه بودند که گل خوردیم، درست همان موقعیت هایی که ما توجه و دقت خود را کم کردیم و با از بین رفتن تمرکز و کنترل بازی اشتباه بزرگی را مرتکب شدیم. با این حال تیم تکنیکی ست و تکنیک های خاص خود را دارد و همه بازیکنان در حال رشد هستند.

 

نتیجه گیری کلی

 

ما به نخستین هدف مان در فصل دست یافتیم اما این اسان نبود. بازی شنبه شب بسیار مهم است اما بیشتر از این نخواهد بود، حریف تیم خوبی ست و با یک مربی خوب به دنبال برتری خواهند بود. برای بازی امشب به بازیکنان تبریک می گویم اما همچنان که گفتم باید تاکید کنم که باید دقایق پایانی بازی را کنار بگذاریم و اشتباهات و نمایش این دقایق را تکرار نکنیم. در این بخش باید واقعا بهتر شویم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: